http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Sunday 4 December 2011

tergerah HATI


korang nak tahu apa yang telah terjadi kat aku malam ni???
sudah hampir 5 tahun aku tinggalkan AL-QURAN...sioot kan aku???
aku menyesal sangat-sangat sebab tinggalkan dia...
aku tak baca dia dah 5 tahun...
malam ni aku baca balik dengan TOK GURU a.k.a MAA AKU...
aku sedih sebab aku dah tak selancar dulu...
menyesal tahap gaban....
ma aku cakap "macam mana nak didik anak-anak esok kalau ibu sendiri tak tahu nak baca Quran? macam mana nak didik anak supaya anak-anak jadi soleh dan solehah kalau ibu sendiri tak tahu baca AL-QURAN?"
aku terkedu...
aku menyesal sangat-sangat...
abang aku pulak cakap "tak apa...mula balik..."
naik sikit semangat aku...

satu lagi pasal masalah aku...
patut ke aku berbaik semula dengan ALIA???
aku dah tak marah dia lagi tapi di sebabkan ada yang batu api...
api kemarahan aku pun makin kuat la...
korang???
macam mana??? aku malas la nak gaduh2 ni....
please bagi komen kat CHATBOX okey???
thank you

No comments:

Post a Comment

Thanks!!