http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Wednesday 7 December 2011

ni cute romantic date

cinta Mus dengan Yana...
sweet gi tu ... :)

korang nak tahu tak? hari ni kan aku tuisyen ADDMATH dengan PHYSIC...
tapi aku ponteng PHYSIC...
biasa la... kan dah terlalu pandai... hehehe...
aku yang mengetuainya...
then SAFFA dan YANA pun ikut aku sekali...
besar sungguh pengaruh aku kan? kua-kua-kua...
SAFFA mula-mula tak nak ikut...tapi lama-lama terpengaruh...
hehhe... jahatkan aku??? :P
lepas tu kan aku, YANA n SAFFA berjalan dari tempat tuisyen ke bandar..
lebih kurang 1 kilometer gi tu...
wah...dekatnye.. hehehe...
pas tu YANA kan tak cukup duit,jadi dia pergi minta dengan abah dia kat pejabat...
nasib baik pejabat TNB dah dekat...
korang tahu tak,muka aku macam mana mula-mula masuk pejabat ayah YANA???
merah tahap petala ke lapan...
takut beb... aku bukan jenis suka masuk tempat orang...
YANA n SAFFA dah gelakkan aku tahap tak ingat...
nasib baik ayah YANA baik...
lepas tu kami ke MacDonald...
masuk je MacDonald,fon BB YANA berbunyi...
dari Abang Mus dia...hehehe...
talking punya talking,Abang Mus dia nampak YANA...
YANA pun ajak la Abang Mus dia...
korang tahu tak siapa Abang Mus???
BF dia la...
aku terkejut tahap nak mati bila aku pusing ke belakang, dia tersengih...
nasib baik tak ada heart attack...
kalau tak dah mati...
sumpah aku cakap YANA n ABANG MUS 'SWEET COUPLE'...
romantik gila beb...
mula2 Abang Mus malu-malu...
tapi lama-lama duduk semeja dengan 'kami'...
hehehe
SWEET la YANA dengan dia... sejuk je hati aku tengok...
yang tengah HOT pun sejuk...
hehehe....


buat YANA dan ABANG MUS, Ecah minta maaf yer sebab post gambar kat blog ni...
korang tahu tak, SWEET TAHAP PETALA KE LAPAN...
makan fries guna satu bekas...
aku nak masukkan gambar tadi,tak sempat nak ambik...
guna je la pic ni...
hehehe....
jangan marah noh...

*buat SAFFA, Ecah doakan anda di pertemukan teman lelaki... hehehe... budak MRSM tu...wakaka...
usik je lah...

thank yaw kepada yang membaca...

2 comments:

  1. eeee. bdk mrsm mne ni? haha. xpe2 kite doakn awk dgn capital A. LOL <3

    ReplyDelete
  2. hahaha...capital A? siapa tu? Aishah masing pening fikirkan siapa capital A tu...

    ReplyDelete

Thanks!!