http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Tuesday 6 December 2011

study oh study....

tuisyen....
korang nak tahu tak? hari ni aku pergi tuisyen untuk sesi batch SPM 2012... 5/12/2011
nak tahu kat mana???
dekat Klinik Mathematics di Jalan Merbau...
nasib baik SUHADA call aku pagi tadi...
dah la subuh aku terlepas pagi tadi...mengantuk beb semalam tidur lewat...
korang nak tahu tak?
ada budak baru... budak MRSM PC lagi...handsome beb...
kacak membunuh gi tu...
membunuh ke? tak kot. hehehe...

aku ibaratkan ni ye muka budak MRSM tu

handsome la kan???
tak handsome kenapanye? dah budak otak pandai... tak handsome macam mana?
okey tu satu hal...
ni lagi satu hal...
korang nak tahu tak tadi ada budak A LEVEL datang tuisyen kat tempat aku...
kalau korang tak percaya korang boleh tanya SAFFA atau SUHADA...
dia orang tuisyen sekali dengan aku...
muka dia beb...huh...genius habes...
aku yang lihat ni pun cair meleleh-leleh...
yang aku heran, dia dah pandai. tapi still tuisyen...
kalau aku nak jadi wife dia,boleh tak? hehehe
AIshah Mat oooiii kau dah gatal nak kahwin ye???
hehhee...
dia sama umur la dengan aku.16...
aku tak kesah kalau nak kena kahwin sekarang dengan dia... hehehe
LUAS TAPAK TANGAN, SELUAS LAUTAN ATLANTIK AKU TADAHKAN...
SAH!!! memang gatal. hehehe...
tak de lah...aku gurau je...
kalau aku mintak nak kahwin sekarang,confirm mak bapak aku tak bagi...
kalau gatal jugak,mesti kena perintah berkurung...
macam darurat aje bunyinye. hahaha. whatever la! ... :D
cikgu ADDMATHS aku cikgu MASRI...
aku ingatkan cikgu ZOHRA...best la cikgu tu mengajar.
best sangat-sangat...macam cikgu MARINA.
okey dah habis pasal tuisyen...so sekarang pasal tadi pulak...

tadi aku pergi tuisyen ADDMATH and PHYSIC...
hancus!!



lebih kurang macam tu la tulisan aku jawab soalan ADDMATH...itu satu masalah....
aku kan memang sedih a...
memang aku tak boleh pergi langsung dengan addmath...
ALLAH saja la yang tahu....
kat bawah ni tajuk DIFFERENTIATION...
tajuk yang paling aku benci...
aku tak tahu la kenapa aku benci sangat ADDMATH...
aku memang tak boleh buat....
aku yakin aku boleh buat tapi truly memang aku tak boleh buat...
aku rela mengadap buku BIO sepanjang umur hidup aku dari mengadap buku ADDMATH dan belajar ADDMATH... aku memang lemah...
ni pulak PHYSIC...lagi pening...cikgu MASRI terangkan apa pun aku tak faham...
susah la macam ni...
nak buat engin kena faham MENATANG ni...
mak aiii
susahhnya hidup...
itu la yang aku belajar semalam dan hari ini...
seksa betul la...
sedih aku sebab memang tak faham...
hope sangat2 dapat A...


korang...please la doakan aku...
tanpa doa kalian, aku mungkin tak akan berjaya...

2 comments:

  1. aku lagi suka fizik kot dari addmat. walopon both payah nak paham, tapi fizik lagi best. addmat asyik mengadap nombor je. bila la hati aku nak terbukak boley terima addmat :'(

    ReplyDelete
  2. sama la...aku pun tak tahu bila hati aku terbuka nak minat addmath...memang aku tak suka nombor sejak form 1 lagi...aku rela belajar fizik dari belajar addmath

    ReplyDelete

Thanks!!