http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Friday 2 December 2011



Korang nampakkan gambar kat atas? Girl tu tengah lihat apa…
Lihat guy kan??? Korang rasa-rasa kenapa???
Di sini… aku nak nasihatkan sikit kat korang…
Kepada yang LELAKI @ GUYS, kalau korang hadir dalam hidup seorang PEREMPUAN @ GIRLS dan berniat untuk tinggalkannya,
Baik korang jangan masuk…
Korang tahu tak betapa sakitnya hati GIRL???
Aku cakap ni sebab aku pernah rasa…
Sakit yang teramat sangat…
Ini soal hati dan perasaan… bagi GUYS, dia tak rasa apa yang GIRLS rasa…
Kalau korang duduk di tempat GIRLS dalam pic kat atas,
Apa feeling korang???
Sedihkan???
GUYS< korang ingat GIRLS senang ke nak lupakan korang???
Aku ni dah 3 tahun CLASH dengan EX-BALAK aku…
Tapi sampai hari ini and detik ini, aku tak boleh lupakan dia…
Eventhough aku tahu dia dah ada yang lain…
Korang nak tahu ayat terakhir apa yang dia kata kat aku?
“sayang, aku minta maaf. Kita tak boleh bersama…jarak kita terlalu jauh…aku kat sini kau kat sana… dalam masa 5 tahun aku kat sini, macam-macam hal boleh terjadi… aku tahu kau pun dah ada orang lain… demi nak menyelamatkan hati dan perasaan kita, its better kita setakat ni saja… salam…”
Korang tahu tak betapa romantic nye aku dengan dia…
Orang lain bercinta panggil ‘sayang’ ‘hubby’…
Tapi aku dengan dia? ‘aku’ ‘kau’…
Hancur luluh hati aku korang tahu tak?
Seandainya DIA ada terbaca blog ini, apa yang aku tulis kat sini, aku harap dia faham yang aku masih perlukan dia…
Memang sukar untuk aku lupakannya.
Sepanjang hidup aku, perkataan ‘I LOVE YOU’ hanya sekali saja pernah meniti di bibir aku…
Perkataan itu terlalu mahal untuk aku luahkannya…
Penyebab aku dengan dia CLASH bukan sebab jarak… tapi ada orang ketiga dalam hubungan kami…
Cuba korang bayangkan, MRSM Kuala Krai tu jauh sangat ke dari Bachok? Tak rasanya aku. lagipun dia dulu memang asal sekolah SMKBP. Lepas tu baru dapat MRSM.
Aku ni memang la bukan orang BAchok, AKu orang Kota Bharu…
Semuanya ni nak di jadikan cerita ada orang ketiga…
Ahhhh… malas la aku nak ingat dia balik…
Jadi aku malas nak gaduh-gaduh pasal lelaki ni…
Sebab aku tahu, kalau aku ada jodoh dengan dia ianya tak akan ke mana…
Tapi kalau boleh aku tak nak berjumpa dengan dia lagi…
Cukup la dia lukakan hati aku…
Aku tak nak dia menjadi pelengkap hidup aku…
Aku nak yang someone lebih baik dari dia…
Melihat mukanya saja telah membuat aku sakit hati walaupun aku masih sayangkan dia…

Nasihat aku pada makhluk Allah yang bergelar LELAKI, please la jangan lukakan hati wanita…
Korang tak sedar yang wanita itu pelengkap hidup korang…
Bagi yang ada adik perempuan, cuba korang bayangkan kalau benda yang sama korang buat kat bekas teman wanita korang berlaku pada adik korang???
Mesti korang nak belasahkan MAMAT tu?
Ingat ye GUYS…
Setiap apa yang berlaku punca dari kita sendir…

***takzirah untuk hari ini oleh Miss Uwabaki -_-

No comments:

Post a Comment

Thanks!!