http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Monday 19 December 2011

pergi berubat hati...

ASSALAMUALAIKUM....
korang nak tahu pada  15 dan 16 Disember 2011 aku pergi mana???
korang mesti tak tahu sebab aku belum cakap lagi...hak9
aku pergi CERANA RESORT yang dekat-dekat dengan area Bachok gi tu...
nak tahu aku pergi dengan siapa?
hmmmm....
of course la dengan cousin aku ni... nama dia Ainun...kami sangat rapat tau.
dia dengan aku boleh tahan la tahap GELENYA...
hehehe... tapi lebih dia sikit kot.
sebab aku sekarang dah memang tak ada feel langsung pada makhluk Allah yang bernama LELAKI...
jujur aku cakap, aku dah tawar hati...
pintu hati aku dah tertutup rapat....
terima kasih Ya Allah kerana memakbulkan permintaan aku...
kerana sudah buang rasa cinta dan sayangku terhadap lelaki (bukan ayah dan abang-abang aku)...
aku bersyukur sangat-sangat...
actually aku kesana sebenarnya ada Kursus Beliawati Puteri UMNO...
ayah dan bapa saudara aku orang kuat UMNO...
jadi dia pilih aku dengan Ainun pergi ke sana...
aku ni boleh di katakan sambil menyelam minum air la...
dapat release tension...
dapat teman satu bilik pun okey2 jugak..kakak2 pulak tu...
sporting habis...
ini aku kenalkan ahli bilik aku....


dari kiri tu ::: aku, Kak Ngoh, Kak Tikah, Kak Na, Kak Sue and the last cousin aku, Ainun...
pic tu aku ambil hari last sebelum balik. 
hari Jumaat.
first day tu happy semacam je.. dengar ceramah.
tapi aku tak kisah pun.
aku nak hilangkan semua beban yang ada di dalam kepala aku.
talifon aku OFFkan... tak nak terima sebarang panggilan lebih-lebih lagi dari orang yang aku cintai...
sebelah petang aku termenung di belakang chalet.
melihat sungai yang tenang.
cousin aku yang snap pic ni....
termenung jauhkan??? hmmm....
macam tu la hari-hari aku termenung kat rumah...
memandang ke langit dari jendela...
hmmmm...sedihkan???
hmmmm...
ni cousin aku yang pergi sekali dengan aku...

cantik tak area tu???belakang sungai...
kesian aku...kena lentokkan body aku macam tu...
cousin aku tu pendek...
nak sama tinggi la katakan...
korang tahu tak? tinggi aku 170CM...hehehe
jangan dengki ya???
kak ngoh dengan aku.
nak tunggu ayam masak. hehehe...BBQ la katakan...
hehehe...aku berkarokae....
hehehe...dah buang tudung....
jangan marah ek???
aku pun hidup bebas jugak...tak ada sesiapa nak halang...
tengah having BBQ...buat masuk dalam bilik.hehehe
bajet ter...
muka aku cantik tak???
cousin aku tu ape sal?lihat aku?cantik ke?
hahahaha.... ni nak pergi senamrobik..
pagi2..
main twisted truth or dare....
barang-barang aku...dah nak kemaskan???
dah nak balik la ni...
tunggu supir datang jemput.
hik9...
and the last is, perasaan aku sangat bahagia....
korang nak tahu kenapa???
sebab aku dah boleh lupakan kisah dan kasih cinta aku...
semuanya sudah aku buang di dalam sungai tepi chalet...
sudah di bawa arus air.

alhamdulillah...
syukur aku kepada ALLAH SWT...
aku akan teruskan perjuangan aku mengejar cita-cita...
cinta, biar la masa yang menentukannya...
akhir kata, thanks ya sudi membacanya...

daaaaaa





No comments:

Post a Comment

Thanks!!