http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Monday 28 November 2011

you complete my life

haaaaaa...
ni kirang mesti nak tahu siapa yang cantik di sebelah aku ni. ni la dia Nurleen Vanieysa.
best friend aku dunia akhirat...

korang nak tahu tak kenapa dia jadi best friend aku?
dia memahami aku.
okey la kan?

dia sekolah di SMKA Naim Lilbanat tu...
budak pandai woo...

aku pun tak seterer dia...
jelouse la jugak sebab diakan pandai ADDMATH...
tapi tak ape la... aku akan usahakan jugak nak dapat A- nanti SPM...
sama-sama kita berusahah ye Len???

hehehe...
kami banyak persamaan. dia terer BI, aku pun terer BI.

kami ni boleh di katakan hangout bersama la... pic kat atas tu pun gambar aku dengan dia pergi makan Pizza lepas aku balik tuisyen Addmath dengan Fizik.

kat atas ni gambar aku dengan dia...

No comments:

Post a Comment

Thanks!!