http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Monday 28 November 2011

haaa...ni kawan-kawan aku masa form 3.


haa,,, ni budak kelas aku last year...cantik-cantik n handsome-handsomekan??? hehehe..
yang berdiri paling belakang sebelah kiri:::(aku guna nickname la ni ye??jangan marah... :D)
Toyol(firdaus Zakaria),Lupey(izuan),Ayam(Azrin),Sepu(Saiful),Pok Jue(Afiq),Aime(Aiman),Robot(Amer),Chong(Firdaus Yani),Pisang(Farizwan),Serah(Asrah)

Girls yang berdiri depan boys sebelah kiri jugak;;; nickname jugak la ek???
Semat(Asmat),Mek Zu(Zuliha),Chah(Nuraisha), Nick(Nik Nurul Syamimi), Siwon(Fatin),KOtex(Syahirah), Cino(Azinah), Sabut(Syamimi Nabilah), P-Ja(Yasfiza)

yang duduk atas kerusi la noh... sebelah kiri jugak:::
Shoh(Aishah),Oshin(Nadia),Mek Na(Amanina),Puan Xingat(hehehe), Ustazah Sakinah(bunda tercinta), Bog Bob(Suhada), Mek Yu(Ras Idayu), BB(Norhabibi)

itu la nama budak kelas aku. dua orang yang tak ada dalam gambar iaitu Robik a.k.a Hailmee dan Lalat a.k.a Amalin...
before that, aku minta maaf dengan korang sebab tayang je nama.
aku just nak buat kenangan.
aku rindu kat korang tahap gaban. tak terluah rasanya.
especially Pisang...aku rindukan Jokes kau yang tak pernah kering gusi aku ketawa. hari-hari bergaduh dengan penolong ketua kelas aku, Big Bob...
sampaikan semua cikgu tahu. hari2.
kalau tak gaduh, memang tak sah!
mereka berdua ni macam anjing dengan kucing. jumpa je gaduh..
Si Pisang ni suka sangat usik Big Bob... jodoh kot?
ikut la... yang penting bahagia. kan3?

thanks sebab korang sudi jadi friends aku.
aku jugak rindukan Oshin dengan Amer.
Hari-hari gaduh. naik Form Four dapat pulak MRSM yang sama. MRSM Tumpat. cikgu cakap Oshin dan Amer ada jodoh. amin...
aku jugak rindukan suasana asrama....
BB, Zu,Nina, Chah,OShin, Semat yang satu dorm dengan aku. nikmat bersama kalian ada satu kenangan yang paling indah dalam hidup aku.
aku jugak rindukan Toyol dengan Pok Jue. yang selalu bertanding siapa paling lama tidur dalam kelas...mereka berdua always kena baling kapur oleh Teacher Ray... teacher kesayangan aku...
aku rindukan Siwon. ni nickname Siwon ni sebab minat sangat kat Choi Siwon band Super Junior tu. minat habes....

kalau aku nak story ni panjang sangat. nanti aku story next time pulak.
chau...

No comments:

Post a Comment

Thanks!!