http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Monday 28 November 2011

ni hah...cousin aku yang paling close dengan aku..

haa... ni cousin aku...
nama dia Nurul Ainun Asyikin...
betul tak nama tu???
sorry ye yank kalau salah...
kami banyak persamaan...walaupun body kami tak sama, tapi hati kami sama...
dia tahu apa yang terbuku dalam hati aku...
kami ni selalu rancang buat benda bersama...
kadang-kadang pening kepala parents kitaorang sebab kami...
dah satu-satu anak dara...
aku sorang je yang girl dalam family aku...
dia pun sorang girl je dalam family dia..
aku punya abang 3 orang, dia punya adik dan abang 4 orang...not bad la kan? :)
dia sekarang ni tengah exam SPM doh...
aku tahun depan...
gementar jugak...angan-angan nak dapat A-level...tapi tak tahu la dapat ke tidak...hope2 la kan dapat...
aku pulak yang bongsu.
family bagi hope yang tinggi...aku pulak yang ternganga...
dia dah nak habes exam... aku pulak yang nak berperang. perang ke? tak kot...
eh perang la... perang dalam dewan...hehehe...
sepupu ni boleh tahan jugak geletah dia...sama dengan aku...
hehehe ... okey la kan...dah kata sepupu sehati-sejiwa.
mesti la sama...
LOVE YOU MUAH_MUAH ANGAH...

No comments:

Post a Comment

Thanks!!