http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Tuesday 29 November 2011

this is my favourite novel

korang tahu tak, aku ni KAKI NOVEL...suka sangat baca novel. nak tahu pengaruh siapa?
pengaruh OSHIN...besar sungguh pengaruh kau ye SHIN?
itu sorang... yang satu lagi ni kat sekolah baru aku... pengaruh dia lagi BESAR.
nak tahu sape?? BALQIS.
aku dulu dah berhenti jadi minah novel. tapi sejak jumpa dengan dia,hari-hari aku baca novel. tak pernah MISS...
ni aku tak tahu la...bila nak berhenti. next year dah nak SPM. novel masih di tangan.
aku nak describe la sikit sal novel ni.
novel ni the BEST novel yang pernah aku baca dalam hidup aku...

korang tahu tak? aku boleh bayangkan betapa HANDSOME MEMBUNUHNYA BENZ ALIFF dengen KUCAI...
memang MACHO beb...tapikan, kawan aku Saffa tak suka Benz sebab Benz smoking...
tapi handsome ape? Benz lagi terer pada Kucai...
keseluruha, aku pilih Benz dengan Padi... novel ni mengajar aku erti kehedupan...
erti kehidupan yang sahabat adalah pelengkap segala-galanya...
macam ni la aku ibaratkan ADDIN tu aku. best friend dia pulak FISHA aku ibaratkan best friend aku NURLEEN, OSHIN
kalau laki tu aku ibaratkan KURT dengan BFF aku nama Zakiri...
macam ni la senang siket ek???
aku ni pun ada best friend jugak... nak kata ramai tu tak la sangat...tapi ni best friend aku dunia akhirat punya...
1. NURLEEN VANIEYSA
2.MOHD ZAKIRI
3.NADIA SYAHIRAH
4. SITI NUR FATIMAH.
5.MOHD HAILMEE


sorry la kalau yang lain ada terbaca...tapi jujur aku cakap, dia memang best friend aku dunia akhirat...
korang nak tau kenapa???
NURLEEN= time aku susah and sedih dia yang tolong aku...bagi aku support. untuk information korang, Nurleen la yang paling rapat dengan aku since darjah 3 lagi. orang tua-tua cakap sebulu. memang sebulu pun. dah pergi mana-mana pun bersama...
dia tu lebih kurang aku la.. rock sikit..
ROCK jugak? sekolah agama tu... SEKOLAH BERPRESTASI TINGGI lagiii...
aku sekolah kluster je...tak sampai mandat lagi nak dapat SBT.
ZAKIRI= hmmmm... aku tak tahu nak describe macam mana. tapi dia best friend aku since aku darjah 1 lagi. dia ketua kelas,aku ketua penolong kelas... dia handsome wooo... macam BENZ ALIFF gitu..hehehe
tapi handsome2 dia pun, aku tak pernah jatuh hati kat dia. nak tahu kenapa?
sebab aku dengan dia dah termerai moU...
adik kakak... iye ke? kot2.hahaha
semua orang pelik. orang lain tergilakan dia bagai nak rak, aku boleh selamba...
haaa...itu la kelebihan aku. tak sukakan lelaki kacak...
NADIA a.k.a OSHIN= yang ni minah Jepun. mata sepet. apa lagi ye yang aku nak cakap... banyak.. tapi aku pendekkan je la..
oshin ni best friend aku sejak form 1 lagi. tubuh kami sama besar. hehehe. hinggakan cikgu di sekolah kami gelarkan kami pasangan kembar...
 dia faham aku. dia suka advise aku dalam percintaan as dia DOKTOR CINTA...hahaha...
sejak form 1 hingga bulan 2 form 4 aku duduk je dengan dia dalam kelas. cikgu cakap kami tak boleh berpisah...
memang aku tak boleh berpisah pun... tapi demi masa depan kami terpaksa berpisah
Oshin ke MRSM Tumpat aku ke SMK Zainab 1...
sedih kan2? tapi tak apa. telifon ada... ia nya tak pernah memutuskan pertalian kami...
TIMOH dengan HAILMEE= aku tak tahu nak describe macam mana...yang penting dia best friend aku dunia akhirat... sayang kalian..


Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Read more:http://www.brainyquote.com/quotes

No comments:

Post a Comment

Thanks!!