http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Wednesday 30 November 2011

ehemmm ehemmmm


cute kan gambar kat atas??? macam aku gi tu... hehehe...
actually, yang bab tu tajuk novel yang aku create... aku ni boleh di katakan penulis novel jugak la...
itu first time aku past kat blog ni hasil karya-karya aku...
dah banyak aku hantar kat Alaf 21. aku tak letak nama aku...
aku hanya letak nama pena aku. orang tak akan mengenali aku...
jadi lebih baik aku tak cakap apa nama pena aku kat sini... kot-kot korang pergi cari kat Tokoh Buku... mati aku...
story yang ada kat blog aku tu tak ada mengena dengan sesiapa. sekali lagi di tegaskan tak ada mengena dengan sesiapa.
nama-nama semua itu aku ambil orang yang terdekat dengan aku je especially best friend aku... 
nama aku pun turut ada sekali...
banyak-banyak novel yang aku create, novel ini hasil idea aku dengan kawan-kawan...
kami himpunkan semua peristiwa lama yang berlaku kat sekolah...
jadi kami rewrite balik...
nama-nama semua tu hanya pinjaman semata-mata...
okey? do you get it?
kalau story tu memang story yang betul...
cuma nama je kami tukar. tukar pun tak banyak...
hope-hope korang tolong la faham ye???
aku sebenarnya takut jugak... 
aku paste semua tu kat blog ni takut sepupu aku terbaca...
nantikan dia silap faham yang aku ni tergila-gilakan dia...
buat cousin aku, ::: nama anda hanya saya pinjam. hanya sekadar pinjaman.
::: mohon pengertian.
dah nama dia best sikit,aku pinjam la...nama mak ayah adik-adik dia pun aku pinjam...
 tapi, tak cuak pun kan???
so,sesiapa yang kenal cousin aku please jangan cakap pasal blog ni kat dia...
aku tak nak keadaan semakin keruh...

BY THE WAY 
huk-huk-hukk... korang nak tahu siapa yang tolong aku hantar sent semua tu kat publisher? 
CHE SUE aku beb... kat bawah ni gambar dia... aku sayangkan dia a lot..


dia cutekan? cantik lagi... banyak-banyak mak saudara, dia yang paling aku sayang. walaupun mak saudara ipar, aku dah anggap dia macam mak saudara kandung aku...
aku sayang dia... tanpa dia, aku tak mungkin berdiri di depan blog ni..
tanpa nasihat dia, aku tak akan bangkit dari kekalahan cinta aku. 
tanpa dia juga, aku tak boleh hidup.
aku amat memerlukan dia dalam hidup aku...

 LOVE YOU SO MUCH <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment

Thanks!!