http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Tuesday 30 October 2012


lama kan x update blog???
sorry la...
ni kasi muka comel dulu sikit...
kasi buang stress nak exam ni...


photoshot by Maisarah Zuraiju tu...
muka annual lunch...
malam ni, nak masuk gambar je...
sebab dah letih sangat2...
so, tengok la gambar annual lunch kami.

=================
with Saffa comel. dah jadi hak orang tu :)
tahun depan kahwin.
hahaa. aku dapat anak saudara..
dia tu future lawyer sebab dia nak ambik law.
by the way,
 dia kalau jadi doctor pun comel...
with mai, yat, SAYA n enon

with DR Zam.
nak tahu kenapa panggil dia DR?
sebab dia pandai sangat-sangat BIO.

with Dayu and Mina

with Insinyur Yat.
dia nak jadi engineer.
dia pandai sangat-sangat addmath...

with Iqa Afandi.
yang ni kalau bab-bab mengira, bagi la kat dia.
aku pun surrender awal-awal.

PONG PONG PONG.... tumpang lalu..
muka tunggu orang lain sampai :D

with Yaya n Erna (budak LK&TK) cantik tak dia? the only one kami punya geng ambik LK&TK

muka-muka isteri mithali.. hahahaha

aku dapat cupcake. kau dapat ???

with Ela Roslan

Arisya, SAYA, Airin.
Maaf! saya lebih tinggi walaupun anda pakai high heels dan saya sandle.
hehehe

with my Head Girl.
maaf, sekolah kami tak ada Head Boy.
ada Head Girl je.
tu pun dah cun melecun.
maklum la, kami tak ada guys, kami ada ladies je.
No Men In Black, Ladies In Red...

with Rynee.
satu-satunya penganut agama kristian dalam kelas kami.
comelkan dia?
macam orang Islam :D

sewa beg kejap.
berlagak macam Datin.
aku yang tengok gambar ni pun rasa nak terbalik kerusi.
abang-abang siap gula lagi aku...
tak pe, tahun depan dah tak merasa.
dah alam uni, tak ada semua tu...

ambik nama banner sikit...

biarlah dah lama pun. date tu dah lepas dah.
maaf sebab baru upload.
tu baru je separuh.
banyak lagi.
tak next time la sebabnya dah kena out ni.
nak kena study.

next week dah exam.
TIDAKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to readers, doakan kejayaan Aishah.
Assalamualaikum...











No comments:

Post a Comment

Thanks!!