http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Monday 1 October 2012

awak sungguh menyakitkan hati kawan...


malam ni sedih sangat rasanya...
bila la laptop boleh siap Angah???
nak tunggu adik habis SPM ke baru nak siap???
sampaikan nak isi borang matrik pun kena guna komputer office ayah???
ni pun update blog guna komputer office ayah...
nasib baik ayah tak bagi kelepek...
kalau tak... hmmm...
tadah la sampai rumah...

title kat atas memang menyakit hati orang kan???
kawan...
remember that kita hidup tak tongkat langit...
i'm sorry if saya selalu sakitkan hati awak...
i'm so sorry...
tak terniat langsung nak sakitkan ati awak...

tapi saya tak tahu la dengan awak...
every single day kat sekolah awak bercakap dengan saya macam CEKIK je...
awak tahu tak, awak buat dosa saya pun turut dapat...
sebab saya terasa hati dengan awak...

OSHIN,, i miss you a lot best friend...
apa yang awak cakap dulu setahun yang lepas memang betul....
apa yang tercatat dalam al-quran pun betul...
Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui. (Surah. Al Baqarah:216) Oshin, saya menyesal gila sebab tak dengar nasihat awak...memang betul...saya yang dapat bala pindah sekolah...
saya pindah sebab awak dah tak ada...no one can replace you kawan...no one...bila jejak bumi lain, saya kena hadapi sorang-sorang...tak sama macam dulu...masa saya susah, awak bantu saya. tolong saya.but now...everything was change sebab kebodohan saya sendiri...
Amer pun cakap.sabah Shah...hanya ada beberapa bulan lagi.only one month...lepas habis SPM, kau tak nak jumpa dia orang pun tak apa.sabar la...memang susah kalau nak cari kawan-kawan kita macam dulu.aku pun sama...kat Maktab ni pun memang rasa torture gila life...sabar la...tu yang Amir cakap..
Aishah tahu...aishah bukannya baik pun...tapi aishah manusia...yang ada hati dan perasaan...bila cakap benda ni kat Maa...maa cakap, buat tak tahu sudah la...diam is the best way...so, dalam kelas senyap je lah...dah tak cakap macam dulu...ada kawan pun TIKAM BELAKANG!depan aku, manis macam gula.belakang aku, semua benda mengataa.siap fitnah lagi.tak apa.selagi Allah ada dengan Aishah, selagi tu Aishah akan bersabar...
OSHIN,,, i really need you...same goes to NISSA and NURLEEN...i really need both of you....terseksa gila jiwa...YA ALLAH, jika ini yang harus aku tempuhi hari-hari yang mendatang, aku redha...sebab aku sendiri yang pilih jalan ini...tabahkan hati aku ya Allah untuk menempuhi segala pahit manis semua ini...lembutkan hati aku supaya aku dapat jawab exam SPM nanti...sesungguhnya aku hanya manusia yang selalu melalukan dosa...






No comments:

Post a Comment

Thanks!!