http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Sunday 15 April 2012

besok camping...


haaa... esok camping...
tak nak join boleh tak cikgu???
alasan saya, saya memang malas...
sebabnya kerja sekolah saya berjuta-juta kena buat...
dah la soalan addmath yang 100 soalan tu saya belum siap...
saya punya biographic pun belum siap...
yang essay bi tu langsung tak sentuh lagi...
boleh tak saya di kecualikan???
bagi dekat2 junior tak boleh ke? yang form 1 yang baru nak kenal dunia...
bagi kat form 2 yang baru nak naik kepala...
bagi kat form 4 yang dah memang naik kepala tu...
siap buli kak2 form 5 lagi...

sungguh cikgu..
saya tak tipu...
saya cakap kat mama saya, mama saya suruh datang camping...
dan tadi je baru cikgu announce guna mike lagi...
wajib hadir...
cikgu tahu tak, saya dah siap pergi klinik mintak surat cuti a.k.a MC.
tapi bila cikgu cakap setakat demam YANG YUK tu..
datang la...

lepas tu ustazah siap ceramah lagi...
"Aishah, tahun ni je awak nak spent masa kat sekolah.next year awak tak akan merasa dah semua tu..."
haaa... betul jugak ustazah tu..
bila di fikir balik, memang betul 101% la...
yang bakar buat exsperimen nak tengok soot guna hexane tak menjadi hingga terbakar sikit lab chemist kat sekolah last week...
memang tak dapat merasa dah semua tu nanti...

tahun ni je...
hurrrmmmmm....
boleh la... 
si Robot a.k.a Amir pun penah cakap dalam mesej...
"aku kalau tak ingatkan berapa bulan je lagi kat BUMI MRSM TUMPAT ni, dah lama aku tukar sekolah... macam maut sangat aku duduk asrama. nak spent kot sikit kat ostel..al-maklum la aku dengan Oshin kan batch pertama fiver"

haaa... tu ayat Amir...
so, Aishah pun kena la berkorban jugak...
mama cakap, tahun ni je...
sabar la...
kot tahun depan rindu pulak nak masuk alam persekolahan...
abang-abang pun cakap macam tu...
kesian esok kat maa ngan ayah...
tinggal dua orang tu je la..
dah abang chik dah fly KL semalam.
Ngah dah pergi pelantar minyak last week...
along pulak sibuk dengan ketam dia tu...

huuuu...
akhir kata, ni tahun last kat sekolah...
2012 is near the closest..
SPM still waiting for me...
and the future will drag me...




No comments:

Post a Comment

Thanks!!