http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Friday 13 December 2013

dah pukul 5 pagi,tapi masih segar


mata ni kenapa la...
dah puas aku pejam...
masih tak mengantuk...
lepas  tu mula la nak mengantuk esok...
kain baju tu yang kotor penuh mesin basuh...
aduyai...

tapikan...
a few minutes ago...
terbuka wall friend kat FB...
kawan sekolah rendah...
dia dah kahwin...dah ada anak sorang...
so far,seriously memang terkejut...
tak sangka...
ada kawan-kawan yang dah kahwin...
siap jadi mak ayah orang lagi...
hurrmmmm...
biar la dia...
asalkan dia hidup bahagia...

tapi terdetik jugak di hati...
nak jugak kahwin muda...
tapi bila fikir balik, memang sah2 aku yang gila...
kahwin apakebenda???
kerja pun tak ada...
duit pun tak ada...
nantikan, bila kahwin esok2...
free je kena cerai...
dah la tak ada sumber pendapatan...
hahahha...

Aishah... Aishah... 
dah mula dah melalut...
Hahaha... oh mata... tolong la pejam cepat2...
besok aku banyak lagi kerja kena buat....

tadi,masa tengok movie Star Wars kat TV2 tu...
baca la buku BIO untuk sem2 sekali dengan nota kecik...
senang la pulak...
cuma aku je yang malas...

sejak cuti ni,
kuat sungguh aku layan hindustan...
habis lagu hindustan aku download.
penyakit sebabak sebabak dah datang...
ahahaha...
tapi tolong la jangan datang penyakit korea...
penyakit lain tak apa...

tu satu hal.
ni yang hal lain pulak...
hahahah...
Aishah oh Aishah...
banyak masalah betul la kau sorang ni....
hal ni semua budak sekolah alami.
nak tahu apa?
time cuti,aku cakap bila la nak sekolah.
bosan sangat dah duduk rumah...
bila sekolah,bila la nak cuti...
hahahahah.

lagi satu... ada goodnews sebenarnya...
akhirnya,Allah makbulkan doa aku...
akhirnya, Zakiri a.k.a bestfriend aku dah clash dengan kawan aku tu...
Zakiri pergi China belajar, tapi tak jumpa2 lagi pengganti...
tapi budak perempuan tu, siap dah  upload gambar dalam insta...
siap dah ada pengganti...
Masyaallah...
cepatnya hati dia berubah...
kesian Zakiri...
tapi tak apa. aku tahu,Allah akan bagi yang terbaik untuk mu wahai sahabatku.
demi tuhan yang menciptakan langit dan bumi,
aku amat bersyukur mu dah tak ada apa-apa dengan perempuan tu...
even dia pun kawan aku semasa sekolah rendah,
tapi aku lebih memilih mu wahai sahabat...
kerana, aku tahu siapa dia yang sebenarnya...
semoga,orang di bumi Beijing berada sihat walafiat.
insyaallah,Allah akan jumpakan kamu dengan yang terbaik...
aku di bumi Malaysia hanya mampu kirimkan doa wahai sahabat...

!!!

No comments:

Post a Comment

Thanks!!