http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Wednesday 13 March 2013

kita update puas-puas...


ASSALAMUALAIKUM....

sudah sekian lama...
ceh...statement... tak boleh pakai langsung.
hehehe...
tapi sungguh la...
sejak kerja ni, tak ada masa langsung nak bercinta dengan blog.
 serious...
masuk kerja pukul 7 pagi and then balik pukul 5 petang...
lepas tu tak ada pulak cuti...
tu kalau shift pagi.
kalau shift petang, masuk pukul 4 habis pukul 12 tengah malam.
tu kalau flight tak delay.
kalau delay, aku kena tunggu flight sampai pukul 2pagi...
bayangkan...
tak kisah la yang tu janji dapat OT

tak po la kito tayang muko dulu... hehehehe


serious banyak story.
tu belum masuk lagi yang aku demam time kerja.
sebulan kerja 6x demam.
hahaha...angoh cakap, hormone changing.
banyak la dia hormone changing.

hehehe...tengok la puas gamba ambo...

kat tempat kerja pun, adu laaa...
ado la sungguh hok handsome.
yang aku boleh cair sebab dio smaye tok tinggal.
budak pondok la katakan...
tapi yang aku hairan,
aku berkenan kat abang,tapi adik dia yang berkenan kat aku..
tak ke tbalik namanya.

masuk kerja pagi je, ada cadburry atas meja.
masuk kerja je,mesti ada.
yang abang nama Udin, yang adik nama Malik...
dua dua handsome tapi aku lagi berkenan kat Udin...
waaaaa....
AIshah mat dah mabuk sjuto...
hahahha... tak po...

sempitnya tempat aku kerja...

serious cakap, memang berkenan...
tapi dio tok se pulok..
haiya...
hahahahaha....
berat nang-nang doh AIshah Mat nehhhh...
ANgoh siap oyak, sumak staro mano adik aku loni. 
hahahhaa

3 bulan kerja,macam-macam jadi.
Che MIn aka sepupu tercomel masuk ward sebab demam panas.
tapi dia yang sakit aku yang duduk atas katil.
hehehee
tak po... tak po...
ambik berkat kak duduk atas katil. heheheh

yang sluar pendek tu sepupu saya yang syomel.
yang belakang tu anak saudara saya...
saya panggil dia, GOPAL...
hewhewhew...

okey-okey-okey...
sekarang kita beralih ke tajuk yang lebih besar.

AISHAH MAT DAH MAJU SETAPAK KE HADAPAN SEBAB DIA DAH BOLEH LUPAKAN HASRUL BAIHAQI KERANA WUJUDNYA SEDIKIT KASIH SAYANG TERHADAP LELAKI YANG DI KENALI SEBAGAI UDIN.

okey, first kenal dia, ayah dia yang kenalkan.
ayah dia nama Isa jadi aku panggil Cik Isa.
so far, mula-mula dia malu bila datang kaunter.
(sebenarnya, aku yang lagi  MALU....)
bulan pertama kerja dia memag malu.
bulan ke dua makin okey dan okey.
siap boleh senyum dah.

tengok dia senyum, boleh pengsan aku.
masyaallah...
cair sungguh kali ni...
bagi tahu kat Kak Mah, staff airport yang baik dengan aku.
dia cakap, try la. mana tahu melekat.
cehhh... statement...
macam mengandung ayat dia...
hahahaha
tak kisah la... ayah dia tahu aku sukakan anak sulung dia.
yang tu tidak menjadi penghalang.
cehhh.. penghalang.
penghalang utama,anok sulung dio tok se ko aku tapi anok no duo dio nok ko aku...
*ayat... mace la aku ni comel.kalu comel tak dok la Serul tinggal.


yang highlight warna biru tu no kereta dio...
berat naa doh Aishah Mat ni...
duk gilo kok se.
hahahhhahahaha....

tak po...teko ni jah nok gilo pun. dea masuk u,tak dok doh.
yang dashat lagi, aku baru tahu yang dio tu tinggal di kampung sebelah kampung aku jah...
nok oyaknyo aku ni berkenan tlajok ko dio.

maa oyak doh.
kalu nok nikoh, maa meme tok wi.
tapi kalu jodoh, maa trimo.
statement maa meme buleh wak aku pengsan.
hahahahaha

by the way, stakat tu saja la.
tok cekat naa doh ni.
esok kijo pagi.
minggu depan result SPM.

maa oyak doh, kalau buleh capai hok maa target, maa wi nikoh sebelum masuk university.
HAHAHAHAHA...
bahagio sbeta Aishah Mat.
hewhew...


---->@ to readers, doakan kejayaan Aishah untuk result SPM minggu depan.
assalamualaikum.
ma'assasalamah wailallikok...


macam mama orang :)




 

No comments:

Post a Comment

Thanks!!