http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Thursday 29 November 2012

Aishah Mat yang dulu dah kembali

HAHAHA...
ketawa sikit...
Ya Allah... bahagianya...
exam dah habis...
last dengan paper Biology on 27/12/12...
awesome...
siapa kata alam persekolahan tu tak menarik?
tu adalah fasa paling best dalam hidup.
ngeeee....
rindu kawan-kawan...

semalam, terasa haru je sentuh buku BIO...
sebab banyak-banyak subjek pure science, subjek tu la yang banyak beri ketenangan jiwa...
Alhamdulillah...
syukur kepada Mu Ya Allah...
balik je rumah, Maa membebel.
sebab baju satu baju aku conteng dengan tandatangan kawan-kawan...
i told Maa...
"Maa, ni dah hari last! orang takkan jumpa dah maa semua ni next year...
baju sehelai je Maa...
itu pun Maa nak berkira...
Maa, peluang belajar di sekolah,pakai baju sekolah cuma sekali je Maa dalam hidup...
sekali je..."
Maa diam bila aku cakap macam tu...

Ya Allah,baru je sehari tinggalkan sekolah.
dah rasa rindu semacam.
rindu nak belek buku BIO.
rindu nak jumpa Teacher Ruslina...
kenangan semua tu tak mampu nak bayar dengan wang ringgit.
tak mampu nak delete dalam otak.
tak mampu nak format macam Android.
tak mampu nak kikis semua tu...
andai kata Allah bagi peluang nak undur balik,
aku sanggup undur balik...

Teacher, I miss you  a lot.
Mai, Zam, Saffa, and all...
i miss you.
Pinah, so love to hear your jokes...
nak bakar lab chemist lagi... rindu...

i love this teacher.
her name is Puan Ruslina.
she teaches me in Biology.
Teacher yang paling aku sayang atas muka bumi Allah ni...

with Zam at right me, and the left is Saffa...
comel sangat.
will miss you guys...
miss you so much.
thanks for being my friends...
wish you luck in the future :)

gambar kat atas tu je yang sempat ambik hari last exam.
tengok la gambar lain yang kat bawah.
senyuman you all will tapping on my brain until the day i die

Enon dan farhah...
will miss both of you.
Enon, i miss your laugh.
i miss your gorgoeus eyes..

Yatie and Enon...
Yatie, will miss you darling...
thanks for teaching me the Maths and Addmath.
will miss you BEKAL sekolah yang you bawak hari-hari...
PEMBEKAL MAKANAN :)

hehehe... from the above, MAi...
second, Enon.
bottom, AM

Enon photoshoot. macam aku pulak duk atas tangan dio...
hahahah...
miss you so much gigi besi!

this is Mek Ya atau dikenali Alia syafika Yusmarizan.
sorry kalau salah eja nama.
will miss you Minah rempit :D
love you

itu ialah Syafeenaz anak perempuan Ezanee...
rindu nok dengar awok wak lawok...
:)

tikah, mek ya, sayo and iqa afandi...
miss you Bullit... :)

rindukan saat ini...
will miss you NENEK-NENEK.
hahahhahaha////
love me because i can love you all more than this.

dan tidak ketinggalan...
ROOM MATES SAYA A.K.A CLASSMATES SAYA TERCHENTA


diera and mai.
hope you will fill this holiday with good job.
good luck.










2 comments:

  1. If you need a friend to talk to, don't hesistate to call me or anyone of us.
    Dulu byk betul kenangan kito keh, ada yg pahit and ada yg manis.
    Thank you for being my friend and for forgiving me.
    I miss you a lot..
    Insya-Allah ayah mg akan sihat wal afiat semula.
    Mg tabah aishah, kalu aku duk tempat mg, aku xtau kalau aku boleh mjadi setabah mg.
    wish you can come join me and the other wuhuu girls next week, insyaAllah :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha..thanks zam... mu banyok wi support ko aku. mu nge saffa. will miss both of you so much... zam, next week,result upu tubik. aku tok gi doh u. aku nok sambung form6. aku nok kejar cita-cita aku nok jadi doktor. doakan aku berjaya zam :)

      Delete

Thanks!!