http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Sunday 8 July 2012

Ya Allah...


Ya Allah...
kenapa berat sangat yang Engkau berikan ujian hidup pada ku?
sesungguhnya aku lemah Ya Allah...
terlalu lemah dengan semua dugaan hidup ini...

Ya Allah...
bukakanlah pintu hati abang-abang aku Ya Allah...
mereka sudah jauh tersimpang di jalan mu...
kembalikanlah mereka ke siratulmustakim...

kesian maa dan ayah...
Ya Allah, jika disebalik semua ujian ada hikmahnya,
aku redha...
aku akan belajar bersabar...
berilah aku kekuatan untuk menghadapi ujian sehebat ini Ya Allah...

ujian yang paling besar yang belum pernah aku tempuhi...
tabahkan la hati sahabat hamba Shalmimi yang baru pagi tadi kehilangan ayah tercinta...
tabahkanlah hati kami Ya Allah Yang Maha Melihat lagi Maha Mengetahui...
hamba mu bermohon pertolongan Ya Allah...

*rasa dah nak rebah sangat...


No comments:

Post a Comment

Thanks!!