http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Sunday 3 June 2012

Walkie Talkie Part 1


Naaa...baru balik shopping and jumpa kawan-kawan...
rindu gila dowh nak jumpa dia orang...
dah la yang boarding school nak pergi besok...
yang Chong aka Dauh Yani dah naik train pergi SASER semalam...
yang SMACH and SESTER pergi besok...
tadi yang NAIM LILBANAT tak dapat datang sebab fever teruk sangat...
rasa kalau fever main ahhcemmm tu confirm datang...
so, di sebabkan lama dah tak jumpa, pilih la date hari ni nak jumpa...


yang tu saja la geng saya...cuma tertinggal dua orang lagi. Dome dan Nurleen.
Dome balik kampung, Nurleen fever...
dari kiri :Nissa, Fatin, Saya, Syafiq, Azam, Kiri dan Ipan...


sampai hati sungguh tinggalkan aku...
tahu la aku jalan lambat... hehehe


order makanan...
makan mee kat food noodle...
marah nissa sebab saya order yang pedas kat dia..
hehe..
sorry tak tahu awak tak suka pedas.


dan kami makan...

saya tak sah kalau keluar, tak beli novel...
hehehe...
tu yang mama membebel je...


kenapa gambar tu?
haaaa...parkway: beli teddy untuk cousin...


with Azam ngek...
macho sangat lah dio tu...


posing dulu...hehehe.novel Hlovate dah dapat tu...
bahagia...




No comments:

Post a Comment

Thanks!!