http://www.glitter-graphics.com/graphics/315269

Friday 18 May 2012

hari ni ... BOLA...



hmmmm...
ramai sungguh yang pergi tengok BOLA kat Stadium Putra Bukit Jalil...
apa yang menarik sangat yang pergi tu?
dalam TV pun boleh tengokkan???
sampaikan aku punya uncle tinggalkan anak bini semata-mata nak pergi tengok bola...
nasib baik la bini tu open minded...

tu yang satu...
yang lagi haru,,,
kawan aku punya boyfriend...
sanggup tinggal girlfriend yang amat memerlukan untuk hilangkan stress...
awek dia tu punya tension tak boleh jawab paper Addmath...
dia sempat lagi tinggal...
huish...

semalam aku pergi rumah atuk...
atuk cakap macam ni
" tempat orang main bola nak pergi, tapi aku ajak pergi dengar ceramah agama tak nak pergi... macam-macam alasan..."
haaa... betul tak apa yang atuk aku cakap???

manusia zaman sekarang lebih pentingkan  benda lain dari agama...
lepas tu, yang masih bersekolah...
Sekolah tak nak pergi, tengok orang main bola pergi la pulak...
apa faedah pun aku tak tahu..


agak-agak la nak pergi tengok bola pun...
sampai solat pun tak...
tak ke Allah murka...
baik abang-abang aku...
hehehe...
duduk rumah sebab MAA dan AYAH tak bagi pergi...
duduk rumah,bantu dia orang...
huuuu...
masalah betul la. orang zaman sekarang...

kalau bab-bab agama ni, langsung tak nak ambik tahu...
padahal dunia kita ni dah nak akhir zaman...
dah nak kiamat...
tapi masih lagi dengan benda-benda yang boleh melalaikan...
Ya Allah...


No comments:

Post a Comment

Thanks!!